21 grudnia 2017

bombki śnieżynki - część druga

Bombkowanie wciągnęło mnie na całego. Oto kolejne kule, ze śnieżkowymi wzorami. Wszystkie mają to samo zestawienie kolorów - cherry red i white.

Pierwsza w tym poście, to śnieżynka w trzech czwartych ze wzoru Fatamorgany, nie podobał mi się jednak oryginalny element miedzy snieżynkami, wiec dorysowałam sobie swoje. Wzór TU, a oryginał TU.



Druga, jakże by inaczej, w śnieżynki. Wzór bez autora, z crochetbeadpaint.info, dostępny o TU.


Trzecia, taka już była, tylko w odwróconych kolorach:) Przypominam, wzór o TU.


I ostatnia na dziś, wzór jej sama od podstaw narysowałam:) Gwiazdka ze śnieżynkami. Wzór o TU.


Jeszcze przynajmniej dwie bombeczki przede mną:) Pierniczki upieczone, ciasteczka polukrowane, prezenty spakowane - a jak u Was przygotowania?


4 komentarze:

  1. Ile ich w sumie zrobiłaś? Cudne są wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda jest wyjątkowa, śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są ! Skradne sobie jeden wzór :) U mnie w tym roku powstało już 8 bombeczek a jeszcze mam tyle ciekawych wzorów że chyba do przyszłego Bożego Narodzenia mi zejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, wciągnęło Cię bombkowanie, ale to dobrze :) Są śliczne i oryginalne. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!