4 stycznia 2017

sylwestrowy blask kryształów Swarovskiego

Karnawał to czas, kiedy lubimy brokat i blask. W biżuterii blask mogą zapewnić kryształy Swarovskiego. Ostatnio na zamówienie p. Ireny i p. Marii wykonałam kilka błyskotek.

Wieczorowy blask 2.0. Kolczyki podobne do takich, jakie stworzyłam kilka lat temu. Powstały z kryształów Swarovskiego barwy silver night w trzech rozmiarach. Kryształy otuliłam koralikami 15/0, 11/0 i TT nickel.



Komplet ze szmaragdowymi kryształami. Drobnym, lekkim kolczykom towarzyszy zawieszka. Tutaj też rivoli otulają koraliki nickel, ale także junebug (TT, 11/0 i 15/0). Wykorzystałam rivoli 8 i 12mm.


I ostatnie - kolczyki sztyfty z kryształkami barwy tanzanite. Zaplotłam 12mm rivoli koralikami pfg aluminium, tak by jak najmniej ukryć kryształ.


Mam nadzieję, że tak oprawione kryształki będą pasować do niejednej kreacji:) A niebawem na blogu pojawią się projekty Biżuteryjek dla WOŚP w których miałam zaszczyt brać udział!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!