3 czerwca 2016

niekaloryczny prezent

Przez perypetie z zmianą miejsca zamieszkania, jeszcze nie do końca uruchomiłam moją pracownię. Nie przeszkodziło mi to w realizacji pomysłu na prezent dla mamy:)


Wewnątrz pudełka (na 6 muffinek) posadziłam kilka gatunków sukulentów w papierowych kubeczkach. W wyborze roślinek bardzo pomogła mi Michelle.


W 6 kubeczku znajduje się pudełeczko z prezentem biżuteryjnym - kolczykami.

Są to kryształy Swarovskiego Sea Snail o barwie crystal aurora boreale. Kryształy pochodzą z najnowszej kolekcji, zaprojektowanej przez Céline Cousteau, które odzwierciedlają naturę. Urzekły mnie tym, że są w połowie matowe, przez co blask kryształów jest bardzo intrygujący. Zobaczymy co powie rodzicielka:)

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny pomysł !!!
    Taki prezent niesamowicie by mnie ucieszył.
    Zwłaszcza,że kocham kwiaty .
    Zestaw przecudny !!!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!