12 czerwca 2015

zaproszenie na II Festiwal Twórczo Zakręconych w Krasnymstawie

Wschód Polski to kraina, która przyciąga mnie regularnie. Na początku miesiąca odwiedziłam Tomaszów i Roztocze w doborowym towarzystwie Bizuteryjek z całego kraju. Dzisiaj zapraszam na  II Festiwal Twórczo Zakręconych w Krasnymstawie!

http://tworczozakreceni.eu/o-festiwalu

Odbędzie się on w dniach 3-4-5 lipca. Dwa pierwsze dni poświęcone są zróżnicowanym warsztatom, w tym ze mną! Zapisy zostały przedłożone do 19 czerwca - niewiele czasu pozostało, nie zwlekajcie! Oczywiście na Festiwalu będą również sklepy craftowe, warto, właśnie w Krasnymstawie, zaplanować początek wakacji!

Ze mną mozna spotkać się na zajęciach:
- ze sznurów szydełkowo-koralikowych (chociaż mam wątpliwości czy są jeszcze osoby które tego nie potrafią). Wykonamy bransoletkę.



- z plecenia kwiatów z koralików, przy wykorzystaniu rose petals beads.


- z oplatania kaboszonów (nie mylić z haftem koralikowym), najnowszy, premierowy kurs:)


Zapraszam! W razie jakikolwiek pytań piszcie śmiało do mnie lub Asi Bartoś.

6 komentarzy:

  1. Cześć Weronika, napisz proszę jakie są koszty uczestnictwa w Warsztatach i całym wydarzeniu? Nigdzie nie znalazłam cennika, a jestem bardzo zainteresowana Twoimi warszatami i Pani "Frydzi".:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłyście w Tomaszowie, to miałyście rzut beretem na Szumy - warto pojechać, prześliczne miejsce, chociaż teraz baaardzo popularne, kiedyś oprócz widoków była cisza i prawie żadnej żywej duszy ;) A do Krasnegostawu jak będę miała jak to podskoczę na chwilę, żeby Was odwiedzić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szumy zostały zaliczone:) Zapraszam do Krasnego!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym przyszła!!!!!!!!!!!! Ale mieszkam w Nowym Sączu- kicha totalna!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem wymówki, sama jadę przez 3/4 Polski!

      Usuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!