9 stycznia 2013

tuzin serc - dla WOŚP!


Tradycyjnie - wspieram rękodziełem swoim choć troszkę Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem gramy by wesprzeć terapię noworodka i niemowlaka, a także na wyposażenie w sprzęt szpitali geriatrycznych i zakładów opiekuńczo-leczniczych. Seniorom tez się należy!

Link do aukcji -  http://aukcje.wosp.org.pl/tuzin-serc-komplet-unikalnej-bizuterii-od-weraph-i735815
Przygotowałam coś innego niż planowałam, ale komplet powstał z sercem. Bransoletka oraz kolczyki z jednych z najpiękniejszych toho na polskim rynku - mianowicie nickel i higher metallic frosted meditearranean blue.
Bransoletka ma 10 serduszek wykonanych z metalu z wysoką dbałościa o ażurowe detale, wyplecione końcówki i delikatne zapięcie typu toggle.

Kolczyki
natomiast to beaded ballsy, na srebrnych biglach i oczywiście z serduszkami. Przypominają te z ubiegłego roku, ale tamte zrobiły furorę więc mam nadzieję na podobny efekt w tym roku!

Zachęcam do licytowania - każda złotóweczka się liczy! A komplet ma tak piękne kolory, ze pasują i do jeansów i na specjalną okazję!

Klik w baner i już jesteś na aukcji:



W tym miejscu również pragnę zaprosić do licytacji pięknych bransoletek i naszyjników wykonanych przez craftki z Polski i nie tylko! Klikajcie w zdjęcia i baery! Bedę tą listę uzupełniać, możecie do mnie pisać lub zostawić link w komentarzu. 


Łowca Marzeń. Zdjęcie autorstwa E.Orłowskiej.



Aukcje Craftlejdisek!

Aukcje Piecuchowych słodkości:)

Serduszko od Szani!

Naszyjnik od April!

Kolczyki (nie tylko te z fotki) od Tigerlily

 Koronki od Iwogg

Biżuteria od Szalonych Rzemieślników!  

Wisior od Sol89

Naszyjnik od SweKi

7 komentarzy:

  1. Jak będę umiała tak pięknie wykonywać biżuterię jak Ty to też może kiedyś wspomogę w ten sposób orkiestrę. Teraz to mogę tylko wrzucać do puszek, albo licytować :) Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cudo. Prześliczna! Ciekawa jestem jak takie oryginalne końcówki się robi, też na szydełku?
    A przy okazji podrzucam linka do mojej WOŚPowej aukcji: http://aukcje.wosp.org.pl/naszyjnik-serce-serduszko-koraliki-i728419

    OdpowiedzUsuń
  3. komplecik piękny !
    aż z ciekawości zajrzałam na te z tamtego roku. też cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wsparcie i reklamę;) Na pewno się przyda!
    Jak fajnie masz opracowaną graficznie swoją aukcję! Szukałam jakichś takich ciekawych banerków, ale nic mi nie wpadło w oko w standardowym zestawie na Allegro;( Może nie zauważyłam, bo wszystko robiłam dobrze po północy i może ślepota mnie ogarnęła;( Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. PRECIOSOOOOOOOOOOOOOOO...saludos...

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!