7 września 2011

srebrzysta wymianka

Wymianka okraszona srebrem i szarością. Te kolory na czas zbliżającej się jesieni będą blisko mnie. A to za sprawą Kalisz-made, która to zaproponowała wymiankę. Okazało się, że mamy podobne gusta i w zamian za tę piękną, ogromniastą torbę w kratkę, z cudownie cytrynową podszewką (zdjęcia autorstwa Kalisz):





Otrzymała
zestaw wykonany w pełni z koralików japońskich w kolorze gray silver-line. Niemal do ostatka zużyłam 15/0 toho w tej barwie by wyszydełkować prawie identyczne z moimi kolczyki - obręcze.


Do kolczyków zrobiłam bransoletkę z 11/0 miyuki. Niespodziewanie, mimo użycia tylko jednego rodzaju koralików, z jednej paczki, tej samej firmy bransoletkowy sznur szydełkowy lekko się zaczął skręcać. I to regularnie! Nie mam pojęcia dlaczego, czy możliwe jest, że efekt ten spowodowało zastosowanie 7 koralików w obwodzie? Oto ona, z eleganckim charmsikiem i prostym zapięciem typu toggle:)

A tak prezentują się razem:

Takie wymianki - to ja LUBIĘ! Jeśli już o lubieniu - dzięki waszym lajkom zdobyłam pierwsze miejsce w charmsikowym konkursie organizowanym przez marmon.com.pl . Dziękuję bardzo bardzo bardzo mocno i zapraszam - tych którzy jeszcze się nie zapisali - na urodzinowe Candy.

5 komentarzy:

  1. Pięknie prezentuje się komplecik.Torba bardzo fajna, też takie lubię.Gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymiana - piękne rzeczy polecą w obie strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz szczęście i przede wszystkim talent do wygrywania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba jest super :) mój typ :) co do bransoletki to mogło tak być że przez nieparzysta liczbe koralików samoczynnie sznur sie skręcił :) efekt super :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!