1 sierpnia 2011

wziąć wachlarze za rogi

Już dawno temu spodobał mi się kształt tych kolczyków. Postanowiłam spróbować odtworzyć je ze zdjęcia - przy drugim podejściu powstały czarno czarne kolczyki, roboczo nazwane byczymi rogami. Wyplecione z 4 rozmiarów koralików toho mianowicie - 15/0, 11/0, 8/0, 6/0 oraz magatam miyuki.



Wzór - sam
peyote, sprawia, że robi się je przyjemnie, acz na początku pracy nic nie wskazuje na to, ze wyplata się ten właśnie model:) Pod moim okiem identyczne stworzyła Karolina - co utwierdza mnie w przekonaniu ze dobrze rozgryzłam wzór;) Po powrocie z Woodstocku postaram się go utrwalić na schemacie.



Od wspomnianej Karoliny dostałam żółciukie magatamy - a, że chodził za mną żółty kolor już dłuższy czas, postanowiłam je zastosować w drugich wachlarzykach. Zostały wyplecione z 4 rodzajów koralików - toho 15/0 silver-lined grass green, żółtych matowych i srebrzonych koralików z euroclassu, toho 8/0 silver-lined frosted peridot oraz owych zołtych magatam.



Do kompletu tworzę właśnie brasnoletkę;)




Niezwykle
irytują mnie ograniczenia jakie niesie fotografowanie potworem. Dlatego zdjęcia w tym poście zrobił mój Miły, o 2 w nocy, przy sztucznym oświetleniu (wyjątek - zdjęcie czarnych rogów na dłoni). Niestety pogoda aktualnie nie rozpieszcza - wpływa to jednak na mnie niezwykle twórczo i chciałoby się pisać o wytworkach. Błędne koło.

Jutro jadę na Woodstock - oczywiście będę na nim (i w drodze do) tworzyć;)

11 komentarzy:

  1. Ale są fajne! Koniecznie utrwal wzór na schemacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo ładne, chociaż w kolorystyce czarnej jakoś bardziej mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ;) ja też takie mam ;) jeszcze raz dziękuję za spotkanie i naukę ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości :)

    Woodstok!!! A ja nie mogę bo mam zwierzynę w domu pilnować przez 2 tygodnie bo reszta domowników wyjeżdża :/

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jakie fajne te koliste kolczyki.. Podobają mi się niezmiernie i czekam na naukę, bo oczywiście nie odpuszczę i pomęczę :)

    Udanego wyjazdu!! :) Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te rogi. Czarne są po prostu cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te kolczyki!!! Wersja czarna podoba mi się baaaaardzo :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozachwycałam się u Karoliny, a teraz u Ciebie oczy ucieszyłam - są super ! I te czarne i te kolorowe - oczami wyobraźni widzę takie czerwono-malinowe i w szmaragdowych zieleniach z błękitem. Może skusisz się na któryś z tych zestawów kolorystycznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! Zwłaszcza czarno-czarne! :))

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!