10 czerwca 2011

granatu oraz czerni srebrne perypetie

Perypetie w kuleczkach oczywiscie;) Znajoma mojej mamy poprosiła o kolczyki z ciemnogranatowymi akcentami. Wypotłam dwie pary, do wyboru. Obie bardzo się spodobały i już nie wrociły do mnie. Dwudziestościan scięty z szafirowymi, srebrzonymi euroclassami:



I 14mm koraliki ze szkła weneckiego oplecione 3mm kuleczkami metodą 6-5-4 RAW, ktorej nigdy jeszcze nie stosowałam do oplatania kulek! Ta, jak widac jest uniwersalna.



Tą samą metodą tylko w wersji 6-5 RAW oplotłam 15mm fasetowane onyksy dla wspaniałej Oli, dzięki (min) której odbywają się moje warsztaty, a takze, która to jest zdolną uczennicą. Zobaczcie sami - tutaj są jej węże.




Czarnosci
nigdy za wiele, więc jeszcze na koniec malutka bransoletka dla Uli. Gdy usłyszałam ze Ula ma 12.5cm obwodu nadgarstka... pomyslałam ze to tylko trosze więcej niż u lalki:) Bransoletka wykonana z 3mm kuleczek i 11/0 toho czarnych metodą sznura tureckiego. Doczepiłam ważkę oraz łodeczkę, a niebawem dołączy do nich jamniczek. Ważka - po prostu mi pasowała, łodeczka - jest zapaloną żeglarką, a jamniczki są debest (wg. Uli):)


10 komentarzy:

  1. cudeńka po prostu cudeńka nic dodać nic ująć:D:D:D pozdrawiam turkusowo ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam 12,5 :( odkrylam ta tajemnice (ale to ci powiem na osobnosci bo wyjde znowu na debila:) ) mam troszke wiecej :P ale jest najpiekniejsza na swiecie, moja, jedyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje koralikowe plecionki:-) Przepiękne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie się, że wzięła obie pary. Piękne są. Ja nareszcie wzięłam się za kropelki. Jeszcze muszę kilka par zrobić, żebym nabrała wprawy ale chyba najgorsze nie są. :)

    Pozdrawiam,
    Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne po prostu śliczne ja metodę sopele juz opanowałam ale nie moge znależć nigdzie metody właśnie dwudziestościanu może mogę liczyc na pomoc

    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowe normalnie. Nie umiem , nie potrafię i nie wyobrażam sobie jak można takie cudeńka robić.
    pozdrawiam
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki są nieziemskie:). Bardzo lubię Twoją biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, a takie też będą na kursie? ;)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne , ja teraz uczesie tej techniki , wymaga to duzo cierpliwosci ale jakos to idzie:)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!