16 maja 2011

sześciorniczka i inne powtórki

Sześciorniczka - ma tylko 6 ramion:) Bardzo lubię się z tymi kolczykami , ale szmaragdowy nie do wszystkiego mi pasuje - więc wyplotłam czarno-srebrnego klona;) Kolczyki wykonane bardzo podobnie - baza w "quillingu", zmodyfikowałam jedynie górę. A całość zrobiona jest z czarnych toho w dwóch rozmiarach, 2 i 3mm kuleczek oraz czarnych skręcanych rurek (zdobytych przez Karolinę).


Kolejną powtórką są kolczyki z kryształkami swarovskiego w nieziemsko głębokim kolorze indygo. Do kulek (5000) dodałam bicony i rhobicubooctaherdony. Stworzone dla Beaty;)



Dostałam też zamówienie na długie, imprezowe kolczyki od znajomej - było bardzo precyzyjne:) Miały zawierać duze zolte koła, a pod nimi kulkę i czarną kroplę. Nie wiem jeszcze czy trawiłam w wyobrażenie - ale bardzo się starałam:)




I na koniec
, moja marna proba połączenia węża za pomoca igły i nitki. Niezbyt udało mi się ukryć połaczenie, ale dzięki szczegołowym wskazówkom Joanny wiem jaki popełniłam błąd i bedę się bedzeij starac przy kolejnym. "Szew" zakoralikuję czyms, a bransoletka zrobiona jest z stalowych koralików z efektem tęczy.




W sobotę
spotkałam się na intensywne 10 minut z Damroką i Tobatką. Krótko, gdyż Damroka leciała na warsztaty, ale warto było:)

6 komentarzy:

  1. Cudowne kolczyki:-) Zwłaszcza te z kryształami:-) Są takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. szmaragdowe chyba bardziej mi się podobały , bo...szmaragdowe ;)
    fajny pomysł łączenia -a żeby zakryć możesz upleść w tym lub innym kolorze taki owal- zresztą Tobie pomysłów nie brakuje;p

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej podobają się ośmiorniczki:). Świetna forma i kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle oglądam Cię z otwartą buzią :):) super ta bransolka na okrągło - a łacznei na zdjęciu prawie nei widac więc i w realu pewnie to też nie jest wodoczne :):)
    gratuluję wytrwałości i pracowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sześciorniczki są boskie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka jest po prostu cudna! Sama próbuję się nauczyć ta, ale w ogóle nie rozumiem o co w tym chodzi :(

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!